Oslo Havn logo Oslo Kommune

Vant pris for Havnelangs

Oslo Havn vant Oslo kommunes kommunikasjonspris for arrangementet Havnelangs 2012. 2. juni inviterer vi igjen folk til å bli bedre kjent med havna.

30 virksomheter gikk i fjor sammen om 23 ulike poster rundt om i havna. Rundt 7000 mennesker ruslet Havnelangs denne junidagen. De kunne smake kaffen som blir laget på Filipstad, klatre på et innendørs fjell av salt, delta
i fiskekonkurranse, se på sjørøvershow, være med på guidet tur på fjorden og lære mer om lasting og lossing i godshavna. For å nevne noe av det som skjedde i havna denne dagen. 
Her kan du se en film fra fjorårets arrangement.

De besøkende var godt fornøyde med det de opplevde. På en skala fra 1 til 10, ga publikum arrangementet 8. 90 prosent sa de kunne tenke seg å komme igjen neste år.

Vise havnas mangfold
Målet med Havnelangs er å vise Oslos befolkning det mangfoldet av aktiviteter som skjer i havna. Vi vil gjerne vise dem at de kan ha både glede og nytte av havna – og alle de virksomhetene som holder til her.

2. juni fra kl. 12 - 16 inviterer vi igjen byens befolkning til å bli bedre kjent med havna.