Oslo Havn logo Oslo Kommune

Kundeinfo fra Yilport uke 12

Med ytterligere to RTG-kraner i funksjon i forrige uke, tok vi nok et steg mot stabil produktivitet. Vi vil gjerne takke dere for den innsatsen dere har gjort for å hjelpe oss med å innarbeide disse RTG`ene i terminalen. Snutider i gaten og fartøyenes produktivitet lå på standard nivå for det meste av uken. Det er imidlertid fortsatt noen problemer med kvaliteten som fører til servicefeil. Vi har tilfeller av uriktige oppdateringer i vårt system som fører til blant annet unøyaktig inventar, ventetid, og mangel på åpenhet i CAP. Denne uken vil vi fokusere på årsaken til disse og legge planer på plass for å eliminere dem.

Det pågår pågår også arbeid for å effektivisere kommunikasjonen med våre kunder. Vi har etablert ekstra EDI samt laget en bedre protokoll for reefer (non-plugg in), og generell rapportering.

Vi ønsker takk for tilbakemeldingene og din tålmodighet.